Opis

Postacie

Przedmioty

Poziomy

Galeria

Piechota ciężka

Yaksa

           Jego macierzystą planszą jest Weapon Factory gdzie wychodzi w stadach.  Pojawia się też w Sanctuary. Zdecydowanie jedna z najgroźniejszych postaci w grze. Szybki, silny, posiada kapitalne specjale. Inteligentny, stara się doprowadzić do knockdowna i zakłada okizame z crosupow. Zadawać duże obrażenia od ciosów dających stun. Najlepszy gospodarz brak mu tylko rzutu.

Wszystkie formy są groźne i nie należy ich lekceważyć: niebieski ma niedużą ilość energii; zielony jest odporniejszy i świetnie gra z kontry i ma najlepszy blok; czarny jest bardzo agresywny ale czasem to właśnie to go gubi bo podchodzi zbyt blisko.

Cyborg

           Jego macierzyste plansze to Laboratorium i Weapon Factory, pojawia się też losowo w Sanctuary. Bazuje na pokowania poza naszym zasięgiem, krótkich seriach i crossupach z wyskoku. Silna defensywa i mocny blok CPU ma mozliwość rzutu jednak da się z niego wyrwać. Jako gospodarz nadaje się głównie na lżejsze formy

To zaawansowany przeciwnik i trzeba uważać na każdą formę: niebieski ma niedużą ilość energii; fioletowy jest odporniejszy dobrze pokuje i kontruje źle wymierzone ataki;  brązowy jest najodporniejszy bardzo dobrze blokuje, potrafi zachodzić od boku, przystawać w półdystansie.

Tenaga

           Jego macierzyste plansze to Laboratorium i Weapon Factory, pojawia się też losowo w Sanctuary. Preferuje zarówno dystans jak i zwarcie. Dobrze broni się przez atakami z powietrza jest silny, irytujący i skuteczny. Ma możliwość rzutu z której korzysta bardzo często. Pomimo że powolny to jego ciało może nam dobrze służyć.

To bardzo trudny przeciwnik i trzeba uważać na każdą formę: granatowy ma niedużą ilość energii; zielony jest odporniejszy, dobrze pokuje i kontruje źle wymierzone ataki, często rzuca; żółty jest drugim w kolejności standardowym żołnierzem o największej ilości życia, dobrze blokuje, umie zachodzić od boku i rzucać oraz przystawać w półdystansie.

S-Metal

           Jego macierzyste plansze to Laboratorium i Weapon Factory, pojawia się też losowo w Sanctuary. Dobrze się czuje zarówno w dystansie jak i zwarciu, świetny zasięg i defensywa antiair. Silny, wydaje się powolny ale ma dash.  Nie ma na niego 100% bezpiecznej taktyki.

To bardzo trudny przeciwnik i trzeba uważać na każdą formę: siwy ma niedużą ilość energii i tendencję do głupich ruchów; niebieski jest odporniejszy dobrze pokuje i kontruje źle wymierzone ataki, często rzuca; zielony jest standardowym żołnierzem o największej ilości życia, dobrze blokuje, umie zachodzić od boku i rzucać oraz przystawać w półdystansie.

Bio Man

           Jego jedyna a zarazem macierzysta plansza to Lucifer Guts. Lubi skakać i posiada ciosy dające stun. Potrafi się włączyć  na trzeciego do walki. Nam się niestety może przydać średnio nie ma nic ciekawego poza oryginalnym i śmiesznym wyglądem.

           Zielona forma łapie się na skoki i ma mało energii. Siwa zaczyna używać upercuta jako antyaira. Zielona ma bardzo dużo życia a jej atak z języka może działać jak crosup.